PARKİMDE BOM-BOŞ

Kuz’ türküsini kederli yırlay,
Parkimde bom-boş… kok bile ağlay.
Tek yañğız yeller kezinip yure
Ve salıncaqnı titrete bere.

Qırıldı umüt, yuregim yana…
Ayt, anaçığım, ne oldı maña?
Bu yerde çoqtan kuneşçik söngen,
Şeñ kelecekke inamım ol’gen.

Er şeyni soñra ğamnen añladım,
Nedir şu sevgi, accı ağladım.
Qavradım, yandım, yarıq kor’medim,
Arzu yipinen bahtnı or’medim.

Qısmetim, saña daa ne kerek?
Ağırıp qalğan, qıynalğan yurek
Bu dün’yada iç tapmadı yerçik,
İç toqtamadı acuvsız yel’çik.

Allahım, ber kuç’ sınavdan keçmek!
Temiz çoqraqtan salqın suv içmek!
Eger tapmasam kendime sabır,
Soñ bir kun’ meni ol’dürir ağrı.

Salıncaq endi em bom-boş oldı
Em goñyulimni boşluqnen sardı…
Parkimde gizli, toqtala yeller,
Sanki bir tınçlıq, borandan evel’…

Aprel’ 28, 2006

 

PQRthwc9DzA wleMnY1caVo

 

Добавить комментарий

