GOL’

Niayet baar’ qapıma qaqtı
Ve kuneş maña yılmayıp baqtı.
Altın fikirler nurların saçtı,
İl’hamım maña quçağın açtı.

Men asretimni ozümde buvdım,
Qar boranlarnı şimal’ge quvdım.
Yıqıldım, kene ayaqqa turdım
Ve kederimni yuzüne urdım.

Men çoqraçıqtan şeffaf gol’ oldım,
Nomay ve temiz suv ile toldım.
Yanımda endi çeçekler ose
Ve ohşayıcı yel’çikler ese.

Goñyulim uça, yuregim yırlay,
Ustümde guzel’ aqquşlar yalday.
Ana, uyandı tılsımlı saar’,
Ebediy ketti yalımdan qaar’.

Mayıs 25, 2010

 

№ 57 Картина для интерьера, в подарок Лебеди на озере Картина написана маслом на оргалите Размер 50 на 40 см

Добавить комментарий

