Razı oldım

«Tañ yıldızı» icra etken yır

Sen ile alemim nefesin ala,
Er saniye bahtqa, yarıqqa tola.
Ayt sevgi aqqında, şu aziz vaqtında,
Aman aldatma tek.

Seni bir kün rastkeldim men,
Göñlüm de yerini tapalmay.
Bir tatlı belâm odıñ sen,
Yaş qanım yüregimde qaynay.
Zumrut kibi közleriñde,
Şırın aqqan sözleriñde
Sevgi yaşay, sevinç aşlay.

Bağlama:
Dünya çetine sennen qaçmaq razı oldım,
Öz göñlümni saña bermek razı oldım.
Sevgi qanat kergende, yerge tüşmek bermez,
Ömür zulmet olsa da, ateşimiz sönmez.

Ayt, canım, ne içün közleriñ yana?
Nasıl sırlar yaşay, saqlana anda?
Ayt, sevgi aqqında, şu aziz vaqtında,
Aman aldatma tek.

Seni bir kün rastkeldim men,
Göñlüm de yerini tapalmay.
Bir tatlı belâm odıñ sen,
Yaş qanım yüregimde qaynay.
Zumrut kibi közleriñde,
Şırın aqqan sözleriñde
Sevgi yaşay, sevinç aşlay.

Bağlama.

May 2015

Добавить комментарий

